Organizacja przedsiębiorstwa i doskonalenie jego działań

Pomimo, że każdy przedsiębiorca zakładając swoja firmę jest przekonany, że wie co robi, nierzadko okazuje się, że firmę można było „skonstruować” inaczej. Elementami zaniedbywanymi z powodu tzw. braku czasu czy ograniczania kosztów są właściwa organizacja, obieg informacji, sprawy dotyczące ppoż. i bhp oraz jakość prowadzonych działań.

Firma, która już działa na rynku może potrzebować co pewien czas wsparcia z zewnątrz , świeżego spojrzenia na to co i jak robi, aby doskonalić swoją pracę. Ewentualnie wprowadzane zmiany najczęściej mają za zadanie poprawić jakość działania, uprościć procedury oraz co równie ważne w sposób obiektywny ograniczać koszty.

Współpraca z QEDO Konsulting pozwoli przedsiębiorcy na nowo spojrzeć na swoją firmę, swój pomysł na działalność, pomoże wskazać na istotne dla samej firmy zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i organizacji pracy, organizacji firmy i komunikacji wewnętrznej, pozwoli na stworzenie pełnej dokumentacji jednocześnie ograniczając jej ilość. Stwarza możliwość przygotowania potencjalnych współpracowników do wykonywania powierzonych im zadań.

QEDO Konsulting oferuje analizę zakładanej lub prowadzonej działalności gospodarczej i wsparcie w jej rozwoju. Oferuje także współpracę w zakresie optymalizacji i doskonalenia całej firmy lub tylko jej wybranych obszarów.

Zapraszam do kontaktu i rozmowy.



zrozumiałem X
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie.